יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

דמדומים 1,2,3 לצפייה ישירה עם תרגום + טיזר ל4


דמדומים 1
נערה, בלה (קריסטן סטיוארט), עוברת לגור בפורקס וושינגטון עם אביה כאשר אמה מתחתנת בשנית. כשמגיעה לפורקס, בלה מגלה משפחה מסתורית של אנשים יפים במיוחד. כשהיא פוגשת את הצעיר מחמשת ילדיהם, אדוארד (רוברט פאטינסון), היא מוצאת עצמה מסובכת בסיפור מרתיע על אחת האהבות העמוקות ומפחידות ביותר. אפילו כשהיא מגלה מי אדוארד באמת, היא בכל זאת לוקחת סיכון אחר סיכון על מנת להשאר עם אהובה הערפד.
 
צפייה ישירה:  http://www.megavideo.com/?v=3HCHHU4Y
 



דמדומים 2
ההיסטריה מהסרט הראשון של דמדומים נמשכת גם בסרט השני – דמדומים 2 : ירח חדש. בסרט דמדומים 2 : ירח חדש מתחיל כשאדוארד מחליט לעזוב את בלה, שכל עולמה מתמוטט. ובלה, בעלת הלב השבור פונה לג'ייקוב, ידידה הטוב על מנת שזה יחליף את מקומו של אדוארד. אבל ככל שבלה מבלה עם ג'ייקוב יותר ויותר זמן, היא מגלה כי חוץ מערפדים, העיירה של פורק מלאה בזן נוסף של יצורים מסוכנים … התכוננו למלחמה הגדולה. דמדומים 2 : ירח חדש הוא המשך מעולה לסרט דמדומים הראשון.

צפייה ישירה : http://www.megavideo.com/?v=YJH3KT52


דמדומים 3
  • דמדומים 3 : ליקוי חמה הינו החלק השלישי בסדרת הסרטים המגה – מצליחה של דמדומים. הסרט דמדומים 3 : ליקוי חמה ממשיך מן הנקודה בה נגמר הסרט הקודם ועוקב אחר שרשרת של רציחות מסתוריות שעוצרות את נשימתה של העיר סיאטל, היכן שחיה בלה שמצפה ליום בו תסיים את לימודיה אבל גם נאלצת לבחור בן אהבתה לערפד אדוארד לבין קשר החברות שלה עם איש הזאב ג'ייקוב. הסרט דמדומים 3 : ליקוי חמה הינו סרט מצויין והלהיט הגדול ביותר של קיץ 2010.

    צפייה ישירה: http://www.megavideo.com/?v=JXKDE6BU


    הטיזר של 4:
     
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-iR_oZDlMYk

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה